24 maj 2015

Jag kidnappade ett brudpar

Bea och Peter gifte sig egentligen i höstas på deras yngste sons dop. Min nu var det dags för fest.

En liten fågel hade viskat till mej att Bea skulle klä upp sej ordentligt och eftersom hennes syster har hudvårdssalong gissade jag på att makeup och hår skulle vara tiptop. Då bestämde jag mej för att gå till festen (som var på gångavstånd) och kidnappa paret en stund.

De blev nog ganska överraskade men gick med på att följa med ut en liten stund. 20 min ungefär spenderade vi tillsammans och de har nu en hel del fina bilder. Tack allra finaste Bea och Peter för att ni ställde upp!















2 kommentarer:

  1. Stiligt par��. Vackra bilder��. Tack igen för du överraskade oss, ett minne för livet��. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Bea!!! Tack för att ni gick med på det! Kram

      Radera